Календарно-тематичне
планування з української мови
6 клас
(122 год., 3.5 год. на тиждень)
Форми контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
|
Перевірка мовної теми
|
4
|
4
|
|
Письмо:
|
|||
переказ
|
1
|
1
|
|
твір
|
-
|
1
|
|
Правопис:
|
|||
диктант
|
1
|
1
|
|
Аудіювання
|
-
|
1
|
|
Читання мовчки
|
1
|
-
|
|
І
семестр
№ з/п
|
Зміст програмового матеріалу
|
Дата
6-А
|
Дата
6-Б
|
Примітка
|
|
1
|
Вступ. Краса і багатство української
мови.
|
||||
2
|
Розвиток мовлення №1.
Повторення й поглиблення вивченого про мовлення. Загальне
уявлення про ситуацію спілкування та її складники: адресат мовлення,
адресант мовлення, тема та основна думка висловлювання, мета й місце
спілкування (практично). Складання діалогів відповідно до запропонованої
ситуації.
|
||||
3
|
Словосполучення і речення. Головні члени речення. Просте речення.
|
||||
4
|
Звертання, вставні слова. Однорідні члени речення. Розділові знаки у
простому реченні. Правильне інтонування простих речень зі звертаннями,
вставними словами, однорідними членами реченнями, різних за метою
висловлювання.
|
||||
5
|
Складне речення. Розділові знаки у складному реченні. Інтонування
складних речень.
|
||||
6
|
Пряма мова і діалог. Розділові знаки при прямій мові та діалозі.
|
||||
7
|
Розвиток мовлення №2. Діалог, його
розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з
особистими враженнями від певних подій.
|
||||
8
|
Правопис префіксів
|
||||
9
|
Правопис суфіксів
|
||||
10
|
Розвиток мовлення №3. Повторення вивченого
про текст, його основні ознаки,особливості будови тексту, використання мовних
засобів зв’язку між його частинами.
|
||||
11
|
Голосні в коренях і на межі
значущих частин слова та основ.
|
||||
12
|
Контрольна робота№1. Тестування з
теми «Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого»
|
||||
13
|
Групи слів за їх походженням: власне українські слова і запозичені.
Тлумачний словник української мови.
|
||||
14
|
Запозичені слова. Словник іншомовних слів.
|
||||
15
|
Активна і пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми,
історизми), неологізми.
|
||||
16
|
Активна і пасивна лексика української мови: неологізми, пароніми.
|
||||
17
|
Розвиток мовлення №4.
Повторення вивченого про типи
мовлення. Особливості побудови опису приміщення. Усний докладний переказ
художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення.
|
||||
18
|
Групи слів за вживанням: загальновживані та стилістично забарвлені слова.
|
||||
19
|
Групи слів за вживанням: діалектні слова, професійні слова і терміни,
просторічні слова. Офіційно-ділова лексика.
|
||||
20
|
Розвиток мовлення №5.Повторення відомостей
про стилі мовлення. Поняття про офіційно - діловий стиль. Ділові папери.
Оголошення. План роботи.
|
||||
21
|
Доречне вживання вивчених пластів лексики у власному мовленні; вивчення
їх в текстах різних стилів.
|
||||
22
|
Фразеологізми .Поняття про фразеологізм. Ознайомлення з фразеологічним
словником.
|
||||
23
|
Джерела українських фразеологізмів, їх різновиди.
|
||||
24
|
Прислів’я, приказки, крилаті вислови,
афоризми як різновиди фразеологізмів.
|
||||
25
|
Розвиток мовлення №6. Письмовий докладний
переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами тексту –
роздуму (за простим планом).
|
||||
26
|
Фразеологізми в ролі членів речень.
|
||||
27
|
Контрольна робота №2.
«Лексикологія. Фразеологія» (тестування).
Розвиток мовлення №7.Читання мовчки.
|
||||
28
|
Змінювання і творення слів. Твірне слово.
|
||||
29
|
Основні способи словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний,
безафіксний (вікидання від твірного слова префіксів, суфіксів і закінчення),
складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в
іншу.
|
||||
30
|
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова.
|
||||
31
|
Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом –ин(а) від прикметників на -ський, -цький; буквосполученням
–чн-(-шн-).
|
||||
32
|
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами-ськ-, -зьк-, -цьк- та іменників із
суфіксами –ств(о), -зтв(о),-цтв(о).
|
||||
33
|
Розвиток
мовлення №8. Усний твір-опис приміщення на основі
особистих вражень у художньому стилі ( за простим планом)
|
||||
34
|
Складні слова. Сполучні о,е в
складних словах.
|
||||
35
|
Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів із пів-. Творення та правопис
складноскорочених слів.
|
||||
36
|
Тренувальні вправи. Вимова та наголошення складних і складноскорочених
слів; правильне вживання їх у мовленні з прикметниками та дієсловами.
|
||||
37
|
Контрольна робота №3.
«Словотвір. Орфографія»
(тестування).
Розвиток мовлення №9. Контрольне читання
мовчки.
|
||||
38
|
Загальна характеристика частин мови. Іменник як частина мови: загальне
значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
||||
39
|
Іменники загальні та власні, конкретні та абстрактні (повторення). Велика буква і лапки у власних назвах.
|
||||
40
|
Розвиток мовлення №10.
Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з
елементами опису природи.
|
||||
41
|
Збірні іменники. Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду.
Запобігання помилкам у визначенні роду окремих іменників.
|
||||
42
|
Розвиток мовлення №11 Контрольний вибірковий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами
опису природи.
|
||||
43
|
Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або
тільки множини.
|
||||
44
|
Відмінки іменників. Відмінювання іменників.
|
||||
45
|
Кличний відмінок. Особливості написання іменників у кличному відмінку.
|
||||
46
|
Поділ іменників на відміни й групи.
|
||||
47
|
Тренувальні вправи. Морфологічний розбір іменників.
|
||||
48
|
Розвиток мовлення №12. Сполучення в одному
тексті різних типів мовлення.
|
||||
49
|
Відмінювання іменників І відміни.
|
||||
50
|
Відмінювання іменників ІІ відміни.
|
||||
51
|
Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку.
Букви –а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду ІІ відміни.
|
||||
52
|
Відмінювання іменників ІV відміни.
|
||||
53
|
Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників.
|
||||
54
|
Відмінювання іменників ІІІ відміни.
|
||||
55
|
Контрольний диктант.
|
||||
56
|
Узагальнення та систематизація вивченого за І семестр.
|
||||
Календарно - тематичне планування з української мови
7 клас
88 год./ 2,5
год. на тиждень
Мовленнєва змістова лінія – 21
год.
Мовна змістова лінія – 64 год.
Резерв годин для використання на
розсуд учителя – 3 год.
Фронтальні
види контрольних робіт
Форми
контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
||
Перевірка
мовної теми
|
3
|
3
|
||
Письмо:
|
||||
Переказ
|
1
|
1
|
||
Твір
|
-
|
1
|
||
Правопис:
|
||||
Диктант
|
1
|
1
|
||
Аудіювання
|
-
|
1
|
||
Читання
мовчки
|
1
|
-
|
||
Усний
твір,
діалог
|
усний переказ,
читання
вголос
|
№ п/п
|
Зміст програмового матеріалу
|
Дата
|
Примітка
|
1
|
Вступ
Літературні
норми української мови
|
05.09
|
|
Повторення та узагальнення вивченого
(3 год)
|
|||
2
|
Розвиток мовлення №1.
Повторення вивченого про текст, його структурні
особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті.
Мікротема
тексту (практично). Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про
публіцистичний стиль. Стилістична помилка (практично). Усний докладний
переказ тексту публіцистичного стилю мовлення.
|
07.09
|
|
3
|
Розділові
знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.
|
12.09
|
|
4
|
Частини
мови.
|
13.09
|
|
5
|
Вивчені
групи орфограм.
|
14.09
|
|
6
|
Розвиток мовлення №2.
Складний
план власного висловлювання (практично). Різновиди читання мовчки:
ознайомлювальне, вивчальне, переглядове. Ознайомлювальне читання (практично).
|
19.09
|
|
7
|
Дієслово:
загальне
значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Форми дієслова: неозначена форма, особові форми:
дієприкмет-ник, дієприслівник, безособові на
-но, -то (загальне ознайомлення)
|
21.09
|
|
8
|
Неозначена
форма (інфінітив) та особові форми
|
26.09
|
|
9
|
Розвиток мовлення №3.
Повторення
вивченого про типи мовлення. Особливості
побудови опису зовнішності людини. Усний докладний переказ розповідного тексту
художнього стилю з елементами опису зовнішності людини.
|
27.09
|
|
10
|
Не з
дієсловами.
|
28.09
|
|
11
|
Доконаний
і недоконаний види дієслова. Перехідні і неперехідні дієслова.
|
03.10
|
|
12
|
Розвиток мовлення №4.
Усний твір -
опис зовнішності людини в художньому стилі
|
05.10
|
|
13
|
Безособові дієслова.
|
10.10
|
|
14
|
Розвиток мовлення № 5.
Письмовий
твір - опис зовнішності людини за картиною в
художньому стилі.
|
11.10
|
|
15
|
Розвиток мовлення № 6.
Ділове
мовлення. Розписка.
|
12.10
|
|
16
|
Часи
дієслова.
Теперішній час.
|
17.10
|
|
17
|
Минулий
час. Зміна дієслів у минулому часі.
|
19.10
|
|
18
|
Майбутній
час
|
24.10
|
|
19
|
Контрольна
робота №1 «Дієслово» (тестові завдання).
|
25.10
|
|
20
|
Розвиток мовлення №7.
Діалог, який доповнює почутий
або прочитаний текст, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації
спілкування, пов'язаної з характеристикою людей; діалог дискусійного
характеру.
|
26.11
|
|
21
|
Дієслова І і II дієвідмін. Букви е, и в Особових закінченнях: дієслів І і ІІ дієвідмін (повторення).
|
07.11
|
|
22
|
Дієвідмінювання
дієслів теперішнього і майбутнього часу.
|
09.11
|
|
23
|
Розвиток мовлення №8.
Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису зовнішності
людини в художньому стилі.
|
14.11
|
|
24
|
Розвиток мовлення №9.
Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису зовнішності
людини в художньому стилі.
|
15.11
|
|
25
|
Способи
дієслів
(дійсний,
умовний, наказовий).
|
16.11
|
|
26
|
Творення
дієслів умовного способу і наказового способу. Буква ь у
дієсловах наказового способу.
Правопис -ться, -шся в кінці дієслів (повторення)
|
21.11
|
|
27
|
Способи
творення дієслів.
|
23.11
|
|
28
|
Контрольна
робота №2 «Дієслово» (тестові завдання)
|
28.11
|
|
29
|
Дієприкметник як
особлива форма дієслова:загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль.
|
29.11
|
|
30
|
Активні й
пасивні дієприкметники. Творення й відмінювання активних і пасивних дієприкметників теперішнього і
минулого часу.
|
30.11
|
|
31
|
Правопис голосних і приголосних у суфіксах
дієприкметників.
|
05.12
|
|
32
|
Дієприкметниковий зворот.
Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваного іменника)
|
07.12
|
|
33
|
Відмінювання дієприкметників.
Правопис голосних у закінченнях дієприкметників
|
12.12
|
|
34
|
Безособові дієслівні форми на - но, - то
|
13.12
|
|
35
|
Н у
дієприкметниках та нн у
прикметниках дієприкметникового
походження.
|
14.12
|
|
36
|
Не з дієприкметниками.
|
19.12
|
|
37
|
Контрольна робота № 3 «Дієприкметник» (тестові завдання).
|
21.12
|
|
38
|
Дієприслівник як особлива форма дієслова:
загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
||
39
|
Вид і час дієприслівників.
|
||
40
|
Контрольний диктант за І семестр
Контрольне читання мовчки
|
9 клас
Форми контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
|
Перевірка мовної теми
|
2
|
2
|
|
Письмо:
|
|||
переказ
|
1
|
1
|
|
твір
|
1
|
1
|
|
Правопис:
|
|||
диктант
|
1
|
1
|
|
Аудіювання
|
-
|
1
|
|
Читання мовчки
|
1
|
-
|
|
І семестр
№ з/п
|
Зміст програмового матеріалу
|
Дата
|
Примітка
|
1
|
Вступ. Українська мова серед інших мов. Розвиток української
мови.
|
||
2
|
Розвиток
мовлення №1.
Повторення мовлення. Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація.
Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо).
|
||
Повторення вивченого у 8-му класі
|
|||
3
|
Просте неускладнене
речення
|
||
4
|
Просте ускладнене
речення
|
||
5
|
Розвиток
мовлення №2.Стилі, типи мовлення
(повторення) .
|
||
6
|
Основні правила
правопису.
|
||
Синтаксис. Пунктуація. Пряма й непряма мова
|
|||
7
|
Пряма й непряма мова
(повторення й поглиблення). Розділові знаки при прямій мові. Інтонація речень
з прямою мовою.
|
||
8
|
Заміна прямої мови
непрямою.
|
||
9
|
Діалог. Розділові знаки
при прямій мові та діалозі.
|
||
10
|
Розвиток
мовлення №3Діалог, складений
відповідно до запропонованої ситуації, розігрування діалогу.
|
||
11
|
Цитата як спосіб
передачі чужої мови
|
||
12
|
Розвиток
мовлення №4. Усний стислий переказ
тексту публіцистичного стилю
|
||
13
|
Контрольна
робота №1. (тестування)з теми «Синтаксис. Пунктуація. Пряма й непряма мова».
Розвиток
мовлення №5. Читання мовчки
|
||
Складне речення.
Складносурядне речення.
|
|||
14
|
Складні речення без
сполучників, із сурядним і підрядним зв’язками.
|
||
15
|
Розвиток
мовлення №6. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим
завданням
|
||
16
|
Розвиток
мовлення №6. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим
завданням
|
||
17
|
Складносурядне речення,
його будова і засоби зв’язку в ньому.
|
||
18
|
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення.
|
||
19
|
Розділові знаки між частинами складносурядного речення.
|
||
20
|
Інтонація
складносурядного речення. Синонімічність складносурядних речень із різними
сполучниками, а також складносурядного речення й простих речень.
|
||
21
|
Контрольна
робота №2 (тестування) з теми «Складне речення. Складносурядне речення».
Розвиток
мовлення №7. Контрольне читання мовчки
|
||
Складнопідрядне речення
|
|||
22
|
Складнопідрядне
речення,його будова і засоби зв’язку в ньому.
|
||
23
|
Підрядні сполучники й сполучні
слова в складнопідрядних реченнях.
|
||
24
|
Складнопідрядне речення
з означальною підрядною частиною
|
||
25
|
Складнопідрядне речення
із з’ясувальною підрядною частиною.
|
||
26
|
Складнопідрядне речення
з означальними, обставинними підрядними частинами способу дії й ступення,
порівняльними.
|
||
27
|
Складнопідрядне речення
з обставинними підрядними частинами місця й часу.
|
||
28
|
Складнопідрядне речення
з обставинними підрядними частинами причини, мети, умови.
|
||
29
|
Складнопідрядне речення
з обставинними підрядними частинами наслідку й допусту.
|
||
30
|
Складнопідрядне речення
з кількома підрядними частинами
|
||
31
|
Контрольний
диктант.
|
||
32
|
Повторення та
поглиблення вивченого у
І семестрі.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар